sobota, 6 października 2012

Prosto z komiksu

Zanim całkowicie wsiąkłam w scrapbooking moim głównym hobby były japońskie komiksy, tzw. mangi. Kilka dni temu, gdy w pewnej rozmowie pojawił się ten temat, przypomniałam sobie, że gdzieś głęboko schowane leżą stare numery Manga Mixu - czasopisma publikującego odcinki mang... a że teraz nie potrafię już wobec niczego papierowego przejść obojętnie, nie sięgając po nożyczki, to postanowiłam wykorzystać je do scrapowania.

Tak właśnie powstały dwa komiksowe notesy:


Pierwszy bazuje na papierze Be Optimistic #2:



Dla drugiego podstawowym papierem jest Hot&Cold #4:



Moje notesy są komiksowe nie tylko na pierwszy rzut oka, także wewnętrzne strony okładek ozdobione są wycinkami z mang:



Poza tym wykorzystałam kwiatuszki ze sklepu Rapakivi (dział z kwiatkami znajdziecie tutaj) oraz kosteczki 3D:



Mam nadzieję, że moje notesy będą dla Was zachętą do szukania sposobu na łączenie Waszych różnych hobby w jednym dziele, a także do wykorzystywania w scrapowaniu przeróżnych materiałów - także tych recyklingowych.

Pozdrawiam,
Katrina

1 komentarz:

  1. Świetny pomysł, pięknie dobrane papiery. Serdecznie pozdrawiam.Jola

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)