poniedziałek, 6 maja 2013

Mini notesiki ...



Dla odmiany - bo to zdecydowanie nie są moje klimaty - postanowiłam zmierzyć się z geometryczną kolekcją "A Time 4 Joy". Wykonałam notesiki na zapiski 10/10 cm ... i jak widać na poniższych zdjęciach /prosze o wyrozumiałość - jest ich naprawdę sporo/ poszło mi całkiem sprawnie :P W sumie powstało ich aż 12 !!! Zdobi je bardzo prosta jak wzór na papierze dekoracja: naklejki w kształcie kleksów pochlapane dodatkowo czarną farbą, znalezione w szufladzie karty na zakupy z jakiegoś supermarketu, oraz biała tasiemka.

















Pozdrawiam 
kigabet vel Ki

Wykorzystane materiały:
- kolekcja papierów "A Time 4 Joy"

8 komentarzy:

  1. Fantastyczne! A to dopiero początek- jestem przekonana, że będziesz je teraz robić pasjami z małych resztek :) tak jak ja, zakochałam się w rolkach po papierze toaletowym :)
    Tu ostatni mój twór: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.co.uk/2013/04/kocham-scrapbooking.html
    Było już ich kilkanaście, a wieczorem wrzucę na posta kolejny- teraz jako kursik łączenia stron (kart, rolek...)
    Zapraszam więc wieczorem do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są rewelacyjne! I ta ilość...

    OdpowiedzUsuń
  3. O raju! Nie Twoje klimaty? A wyszło genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekuję za wszystkie miłe słowa - cieszę się, że moje notesiki się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te papiery w twoich rekach otrzymaly mega wymiar! rewelacyjne notesiki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)