niedziela, 9 czerwca 2013

Monochromatycznie - dzień 1. Na szaro :-)


Dzisiaj rozpoczynamy kolejny cykl inspiracji. Tym razem będzie monochromatycznie, a każda z naszych Projektantek zaprezentuje pracę w innym kolorze. Zaglądajcie więc do nas, bo na pewno będzie ciekawie :-)

Ja wybrałam jeden z moich ulubionych kolorów - szary i przygotowałam kobiecą, elegancką kartkę. Jako baza posłużył mi papier Just a Note #5 w piękny, damaskowy wzorek. Papier jest ciemny i może w pierwszym momencie dość "męski' w odbiorze, ale ja chciałabym Wam pokazać, że w towarzystwie odpowiednich dodatków, świetnie sprawdzi się też w "dziewczyńskich" klimatach ;-)


W kartce jest wszystko to co lubię - przeszycia, warstwy, kwiatuszki i perełki. Główną ozdobą jest kamea wycięta z paska Hectic Eclectic #1. Elegancji całości na pewno dodają wstążki - brokatowa w grafitowym kolorze i perłowosrebrna. Nie zabrakło też mojego ukochanego lnianego sznurka i malutkich sześcianów wyciętych z Just a Note #2. Żeby było bardziej kobieco dodałam też trochę kwiatuszków otoczonych listkami wyciętymi z Hectic Eclectic #5 i perłowych pręcików :-)


Mam nadzieję, że wyszło dostatecznie kobieco i chociaż trochę przekonałam Was, że szary to naprawdę świetny kolor do tego typu prac. 

Pozdrawiam cieplutko,


Ivy


Wykorzystane materiały:

- papier rough absolute white (jako baza kartki);
- papier Just a Note #5;
- papier Just a Note #2;
- pasek z elementami do samodzielnego wycięcia Hectic Eclectic #1;

2 komentarze:

  1. Szaro-powinno być nudno ,a nie jest !
    Pięknie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała praca, szare nie musi byś smutne i nudne- tu z kameą jest niezwykle elegancka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)