poniedziałek, 28 października 2013

Rocznica ślubu


Witajcie!

Dziś chciałam Wam pokazać kartkę sztalugową przygotowaną z okazji 25 rocznicy ślubu. Jako tła użyłam papieru Just a Note 3/6, do którego dodałam pasek wycięty z Just a Note 1/6. Całość przewiązałam wstążeczką w groszki i dodałam stosowny napis. Na koniec dodałam bukiecik z papierowych kwiatków :-)

 

Pozdrawiam :-)

Magda (Witch_M)

 Materiały:
- papier Just a Note 1/6
- papier Just a Note 3/6
- wstążka w groszki - pudrowy róż
- rumianki
- kulki "winogronka" białe
- pręciki perłowe ecru

2 komentarze:

  1. Elegancka karteczka z pięknym bukiecikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi there! This article could not be written any better! Reading through this
    post reminds me of my previous roommate!
    He continually kept talking about this. I
    will forward this article to him. Fairly certain he'll have a great read.
    Thanks for sharing!

    Take a look at my blog temperature grill steak

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)