niedziela, 15 grudnia 2013

Świąteczne inspiracje #5. Lodowy pucharek


Witajcie!
W ramach świątecznych inspiracji przygotowałam dla Was stroik w formie "lodowego pucharka". Inspiracją były wypatrzone w sklepie małe styropianowe bombki pokryte brokatem, które skojarzyły mi się z kulkami lodów :-)


Do zrobienia stroika potrzebowałam pucharka do lodów, wspomnianych już bombek, świeczki, białej farby, brokatu i mikrokulek oraz różne materiały do dekoracji (wstążka, sznurek lniany i inne).


Zaczęłam od przygotowania pucharka. Jego brzeg pokryłam białą farbą - w moim przypadku jest to biała satynowa farba akrylowa, która została mi po malowaniu łóżka :-) Farby nałożyłam w takiej ilości, aby mogła utworzyć zacieki.


Następnie pokryłam farbę mikrokulkami i brokatem:


Gdy farba wyschła udekorowałam pucharek wstążką w kolorze pudrowego różu, lnianym sznurkiem i perełkami. Na koniec dodałam jeszcze tekturową śnieżynkę pokrytą białą farbą i brokatem.


Nadszedł czas na wypełnienie pucharka. Zaczęłam od przygotowania podstawy pod świeczkę. Zrobiłam ją z trzech bombek, w które wbiłam kawałki drutu i skleiłam. Następnie podgrzałam od spodu świeczkę i przymocowałam ja do mojej "podstawki". Całość umieściłam w pucharku.



 Zostało już tylko dodanie reszty bombek i gotowe :-)



Pozdrawiam :-)

Magda (Witch_M)

Materiały:
- śnieżynki - zestaw 12 szt
- sznurek lniny bielony
- koraliki mieniące się 6 mm
- wstążka w groszki

3 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :-)