piątek, 7 lutego 2014

Inspiracje walentynkowe - dzień 2 - Słodkie wspomnienia


Inspiracje walentynkowe na naszym blogu stały się dla mnie dobrą okazją do wspominania pięknych chwil przeżytych razem z moim mężem... a jest ich naprawdę wiele, bo chociaż małżeństwem jesteśmy krótko, to jesteśmy ze sobą spory szmat czasu :-) 

Jako, że tak naprawdę walentynek nie obchodzimy to postanowiłam zrezygnować z tradycyjnej dla tego dnia palety kolorystycznej i zainspirowałam się zdjęciem, które jest jedną z wytycznych naszego wyzwania z Gościem:


Szczegóły znajdziecie tutaj ---> klik, klik

Kolory ze zdjęcia świetnie skomponowały się z fotką (z jednej z naszych samochodowych podróży), którą wybrałam do "oscrapowania" :-)


Do wykonania LO użyłam prawdziwego miksu papierów - baza to Be Optimistic #1, a reszta to mniejsze i większe ścinki z kolekcji Hot&Cold, Just a Note i Warm Memories, które świetnie komponują się kolorystycznie. Okazuje się, że nawet sporej wielkości scrap może być dobrym sposobem na zagospodarowanie papierowych resztek :-)


Brzegi papierków trochę rozjaśniłam białą farbką akrylową. Dzięki temu, mimo dość ciemnej palety, praca nie jest zbyt "bura"...


Mam nadzieję, że spodobała się Wam moja "walentynkowa" inspiracja. Zaglądajcie do nas przez kolejne dni, bo Dziewczyny z naszego DT będą miały dla Was więcej inspirujących prac - i tych bardziej tradycyjnych i mniej ;-)

A przy okazji zapraszam Was serdecznie do udziału w naszym lutowym wyzwaniu. Wytyczne są naprawdę świetne, a nagroda też niczego sobie ;-P

Buziaki :-*

Ivy


Wykorzystane materiały:

- papier Be Optimistic #1;
- papier Hot&Cold #1;
- papier Hot&Cold #4;
- papier Hot&Cold #6;
- pasek z wycinankami Hot&Cold #2;
- papier Just a Note #1;
- papier Just a Note #4;
- papier Warm Memories #2;
- papier Warm Memories #8;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)