sobota, 29 marca 2014

Inspiracje - litery i słowa - dzień 8


Witam Was cieplutko, bo pogoda za oknem dzisiaj cudowna :)
Oj dawno mnie tu nie było :) nie mniej jednak, jak zawsze bardzo miło się z Wami spotkać
zwłaszcza na łamach TEGO bloga :)
Dziś mam dla Was ostatnią w tym miesiącu inspirację z cyklu: litery i słowa
w ramach której przygotowałam uroczą, pastelową zawieszkę z hortensjami,
na bazie papierków z serii Hot&Cold (nr 6/6) oraz BeOptimistic (nr 4/6).
Tradycyjnie użyłam również mojego ukochanego szarego sznurka i kosteczek 3D.







 Mam nadzieję, że zawieszka przypadnie Wam do gustu 
i pobudzi Was do wiosennej twórczości,
którą zobaczymy na łamach naszych miesięcznych inspiracji :) 

Do zobaczenia wkrótce :)
Rudolph

2 komentarze:

  1. Przecudna ta zawieszka,zachwyciłam sie:)) czy o na brzegach to stempel? czy gdzies go mozna kupić??

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa :) Brzegi i zewnętrzna część rameczki to stempelek w kształcie kwiatów piwonii (tu odbity tylko fragmentami) - kupiony okazyjnie bodajże na przydasiowym bazarku na FB (niestety nie wiem, co to za firma)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)