czwartek, 31 lipca 2014

Bliźniacze blejtramy

Witajcie wakacyjnie i prawie sierpniowo ;-D

 Dzisiaj przybywam z blejtamami- dwoma na dodatek.

Na pomysł lustzano-bliźniaczych blejtramów wpadłam, gdy moja córka poprosiła mnie o zrobienie pamiątki dla swoich koleżanek z Węgier. Zaproponowałam więc jej, że zrobię lustrzane (prawie) odbicie prac, co spotkało się najpierw z aprobatą  córki, a później z dużym zadowoleniem obdarowanych ;-D

Oto blejtramy:



Kompozycja kwiatowa powstała z żółtych różyczek (ich intensywny kolor złagodziłam odrobinę farbą akrylową, co dało ciekawy efekt) oraz kwiatuszków, które wykonałam z papieru  Just a Note 5/6 .  Do ozdobienia środków użyłam dużych, różowych pręcików. 



Girlandzie motylków dodałam przestrzenności przyklejając wycięte z papieru Lacy Sunset 4 małe motylki, które zresztą umieściłam również w innych miejscach pracy. Patyczek po lodach "dostał" napis "Summertime"  i bardzo ładnie się wpasował w tą słoneczną kompozycję ;-D


Tło blejtramu pokryłam gesso, oraz pastą strukturalną, a później pokolorowałam  Kredowymi tuszami Primy. Przykleiłam również napis wycięty wykrojnikiem i tak jak całość pokryłam go gel medium.




 I jeszcze raz blejtramy razem ;-D




W pracy wykorzystałam:

Papier Lacy Sunset 4
Papier Lacy Sunset  6
Papier Lacy Sunset 5
Papier Just a Note 5/6
Różyczki
Borderek motylkowy
Pręciki 
Sznurek
Wstążka niebieska
Wstążka zielona


Pozdrawiam wszystkich serdecznie :-D



1 komentarz:

  1. urzekło mnie tło,
    szkoda, że tak nie potrafię, ja jedynie ściany maluję :-DDD

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)