sobota, 2 sierpnia 2014

Komplet ślubny - kartka i księga gości,


Ostatnio miałam ogromną przyjemność skompletować prezent dla pewnej znajomej Młodej Pary. Podejrzałam motywy i kolory pzewodnie i bardzo się ucieszyłam, ponieważ okazało się, że nowa kolekcja  Lacy Sunset idealnie pasuje do tego zadania! Połączyłam ją z uroczymi kropkami Be Optimistic 1, a także sięgnęłam po ciemno granatowy papier Hectic Eclectic 6. Motywem przewodnim są kropeczki, które pojawiają się na wyżej wspomnianym papierze Be Optimistic oraz na Lacy Sunset 4




Ponieważ papier bazowy kopertówki jest dość spokojny kolorystycznie, dodałam bardzo koloowe kwiaty.





Użyłam:

Papier Lacy Sunset 1
Papier Lacy Sunset 5
Papier Lacy Sunset 4
Papier Be Optimistic 1
Papier Hectic Eclectic 6

Pozdrawiam Was serdecznie!



5 komentarzy:

  1. piękny komplet! maszyna do pisania jest rewelacyjna!!! a kolorowe kwiatki faktycznie ożywiają kopertówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo pomysłowe z tą maszyną do pisania, a całość śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kopertówka fajna, kropeczki ślicznie się komponują, a klatka, rozumiem, że to koniec wolności;), fajnie, bo tak z przymrużeniem oka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam dziewczyny! Ullika, klatka tak mi się też kojarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. This is my first time visit at here and i am truly pleassant to read everthing at single
    place.

    Have a look at my site: home inspector staten island

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)