poniedziałek, 22 września 2014

Ciepłe święta...

Dzisiaj przybywam z karteczką Świąteczną. Jest to karteczka z własnoręcznie zrobionymi poinsecjami. Do zrobienia kartki użyłam cudownie "ugwiazdkowany" papier  Rapakivi "Just a Note"....

Today I'm presenting a card with handmade poinsettias. To make the card I've used a wonderfully starry Rapakivi Just a Note Paper....


Kwiaty wykonałam z papieru czerpanego pokryłam je farbą akrylową i brokatem. W kompozycji wykorzystałam także kremowe kuleczki Rapakivi.

I made the flowers from the spooned paper, I covered them with some acrylic paint and I added some glitter. In the composition I also used ivory Rapakivi decorations....



Na karteczce przykleiłam również maleńkie gwiazdeczki śniegu...
I also added some tiny snow flakes stars on the card...


Mam nadzieję, że powstała ciepła kartka świąteczna...
I hope my Christmas Card is warm and soft...



Pozdrawiam serdecznie...
Regards...













Wykorzystane produkty:


10 komentarzy:

Dziękujemy za komentarz :-)