niedziela, 14 września 2014

Pierwsze Świąteczne inspiracje



Witam

Jak wiele z Was zauważyło, w świecie scrapowym na dobre zagościł sezon na tworzenie prac świątecznych. Nie ukrywam , że długo się wzbraniałam by święta zacząć tak wczas, ale nie mogłam się oprzeć - w końcu to mój pierwszy sezon świąteczny w świecie scrapbookingowym .
Dlatego dziś możecie zobaczyć moje pierwsze inspiracje na sezon 2014 .
 Bardzo lubię robić ozdoby świąteczne, zawsze je robiłam .... z materiału, drewna, szkła ... co wpadło w rękę . Pierwszym moim produktem jest gwiazdka do zawieszenia  - lub może posłużyć jako zawieszka do prezentu , bo jest w klimacie mikołajowo- świątecznym .







Druga moja praca to kartka . Nie jest bardzo rozbudowana, nie ma także elementów mediowych ( poza chlapaniami, bo te przecież musiałam zrobić )  .





Użyłam :

Sznurek
Zawilce
Jagody
Papier
Papier
Domki tekturka 
Domki
Klamerka


3 komentarze:

  1. Bo to już ten czas. Piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie, chyba też muszę coś świątecznego zmajstrować w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności... tak, tak ani się obejrzymy a jesień minie będziemy świętować Gwizadkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)