poniedziałek, 3 listopada 2014

Ze śnieżynką

Swój świąteczny sezon uważam za otwarty :-) A postanowiłam rozpocząć kartką ze śnieżynką, taką trochę vintage ;-P Użyłam papierów Warm Memories #1 i Winter Elegance #2, których brzegi potraktowałam nieco tuszami. W ostatniej chwili postanowiłam dodać nieco sznurka, którym owinęłam brzegi "pierwszoplanowego" papieru:
Śnieżynkę potraktowałam tymi samymi tuszami co papier. Na świeży tusz nałożyłam gel medium zmieszany z białym brokatem. W efekcie śnieżynka zyskała piękny połysk w kolorze starego złota (czego niestety za bardzo na zdjęciach nie widać...)
Poszłam za ciosem i zrobiłam jeszcze jedną kartkę w tym samym wzorze, ale w troszkę innej kolorystyce. Tym razem użyłam papierów z kolekcji Hot&Cold:

 Pozdrawiam :-)


Materiały:
- papier Warm Memories #1
- papier Winter Elegance #2
- papier Hot&Cold #2
- papier Hot&Cold #4
- sznurek lniany 1mm bielony

1 komentarz:

  1. Świetny pomysł ;) Druga mi sie bardziej podoba przez ten delikatnie przebijający się błękit.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)