poniedziałek, 2 lutego 2015

W dniu 70-tych urodzin

Witam serdecznie, w zeszłym miesiącu moja teściowa obchodziła 70-te urodziny, więc nie mogło się obyć bez ręcznie robionej kartki. Z tej okazji powstała delikatna, pastelowa praca w dekoracyjnym kształcie


Powstała z dwóch papierów Lacy Sunset #4 oraz Little Sweetheart #3. Użyłam tez oczywiście kwiatów, perełek i ślicznej kremowej wstążki w delikatne białe grochy. Oprócz tego wycinanki wykrojnikowe i rameczka z masy, którą podkleiłam folią, a na folii umieściłam cyfry również z wykrojnika, które pomalowałam perłową farbką. Serce, pomalowałam delikatnie rozwodnionym gesso, aby zmatowić i rozbielić trochę papier, a potem dla kontrastu chlapnęłam mieniącą mgiełką.







Pozdrawiam serdecznie
Aszczka


W pracy wykorzystałam:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=749&controller=product&id_lang=7http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=669&controller=product&id_lang=7

7 komentarzy:

Dziękujemy za komentarz :-)