piątek, 4 grudnia 2015

Product Zoom - tekturowe bombki

W sklepie Rapakivi znajdziecie całkiem sporo bombek tekturowych, idealnych na świąteczne kartki. Jeśli jesteście właśnie w trakcie przygotowywania kartek dla Waszych najbliższych, warto sięgnąć po te tekturki. 

Pokażemy Wam wraz z Ki, jak można je wykorzystać ;)

Ki stworzyła kartkę w naturalnych, leśnych barwach:

Bombka rozetkowa stanowi centralną część kompozycji. Ki "powiesiła" ją na gałązce z papierowymi kwiatami, papierowymi wycinankami i naturalnymi suszkami. Sielski charakter kartki podkreślają też koronki, a nieco blasku dodają jej półperełki. Jak to u Ki nie mogło zabraknąć charakterystycznych chlapań: 


Wykorzystane materiały:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1178&controller=product&id_lang=7


A ja stworzyłam kartkę w ciepłych barwach:


Śnieżynkową bombkę pokryłam złotą mgiełką. Dodałam kompozycję z świerkowych gałązek upstrzonych gdzieniegdzie białymi i czerwonymi pręcikami i ozdobionymi kraciastą wstążeczką (którą przecięłam na pół). Potuszowane, przetarte brzegi nadały pracy lekkiego vintage'owego charakteru.

Wykorzystane materiały:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1146&controller=product&id_lang=7


Jeśli potrzebujecie więcej inspiracji z naszymi tekturowymi bombkami, na blogu Rapakivi znajdziecie ich całkiem sporo. Na pewno zachwyci Was:

- elegancka kartka Wioli:


- orzeźwiająca kartka Agi:



- vintage'owa kartka Aszczki:


- sielska, iście świąteczna kartka Klaudii:


- moja kartka w świątecznych fioletach ;)



Jeśli Wy macie swoje pomysły na nasze tekturowe bombki, dajcie nam o tym znać w komentarzach pod tym postem. Jesteśmy bardzo ciekawi, jak wykorzystujecie w swoich pracach kiviowe tekturki :)

Pozdrawiam serdecznie,

2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :-)