niedziela, 3 lipca 2016

WARSZTATY kreatywne mixed media - blejtram z cytatem

Kochani już niedługo wybywam nad moje ukochane morze. Nie byłam tam od ostatniej przeprowadzki i nie ukrywam, że czasami bardzo tęsknię za tym miejscem, ale przede wszystkim za wspaniałymi ludźmi których tam zostawiłam. 

Ale dziś będzie o czymś innym ;)  dziś mam przyjemność zaprosić was na warsztaty, które odbędą się 18 lipca w Gdyni w pracowni Deco Hobby. Tak właśnie tam! Głównym sponsorem jest oczywiście Rapakivi.

Te warsztaty to propozycja zdecydowanie dla tych co lubią niekonwencjonalne rozwiązania i nie boją się ”brudzić”. Na warsztatach wykonamy prostokątny blejtram z cytatem. Jego głównym elementem będzie oczywiście tekst … ale będą też kwiaty, motyle i moje ulubione tekturki :) oraz media. Pokażę wam jak dobierać kolory, malować kwiaty, nakładać warstwy, miksować faktury, komponować tekst i „bawić się mediami”. Będzie też krótki pokaz DIY – róża, i kolorowanie motyli kredkami akwarelowymi.
 
Zapraszam serdecznie!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)