piątek, 31 marca 2017

Kartka mocno przestrzenna z "elementami metalowymi"

Witajcie serdecznie, ostatnio w nowościach pojawiły się bazy - książki w nowych rozmiarach i kształtach. Na tę okazję postanowiłam pokazać Wam, jak można takie bazy wykorzystać. Oczywiście kartki komunijne to podstawa, każdy już je zna, można także użyć ich na okazję narodzin dziecka lub po prostu na ślub czy urodziny. Moją kartkę zrobiłam na okazję odejścia naszego kolegi z pracy. Przyjechał z innego kraju na 3 miesięczną praktykę. Pomyślałam, że taka pamiątka będzie mu przypominać spędzone z nami chwile ;-) Popatrzcie zresztą sami, co wymodziłam:


Na froncie zdjęcie fabryki wraz z przesłaniem ;-)



Tu możecie zobaczyć, jak ładnie, schludnie i równo wygląda harmonijka:


A tu nasze skarby pozbierane na hali i ułożone w przestrzenną kompozycję - takie rzeczy tylko w bazie książce


Na lewej stronie zaś, znajdują się wpisy naszej ekipy

 Moim zdaniem jest to fantastyczny sposób na podarowanie komuś namiastki wspomnień, wspólnie spędzonych chwil... tak po prostu.


Główne skrzypce zagrała baza książka:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)