sobota, 19 sierpnia 2017

Layout ze ścinek

Jestem znana z przechowywania nawet najdrobniejszego skrawka papieru. Do tego stopnia, że to już chyba choroba :) Dziś pokażę Wam, jak można kreatywnie wykorzystać ścinki. Zwróćcie uwagę, że wszystkie pochodzą z zimowych papierów, a ozdabiają zdjęcie zrobione wiosną.
 

Miałam ułatwione zadanie, bo zostały mi przeważnie dłuższe paski, w których tylko wycięłam trójkąciki i zrobiłam z nich girlandę. Wykorzystałam też domowej roboty ramkę, która mi się nie przydała w PL oraz odbitkę stempla, której zapomniałam nakleić w leśnym albumie.


Tytuł napisałam przy pomocy alfabetu (również zimowego) i nakleiłam na nasz tekturowy mały tag, do tego małe serduszko potraktowane tuszem i preparatem glossy oraz kilka czarnych półperełek i mamy wesoły scrap, który pomógł nam zutylizować kilka papierowych ścinek :)
A wy, macie jakieś pomysły na ścinki?



Użyłam:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1102&controller=product&id_lang=7
http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1827&controller=product&id_lang=7

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)