piątek, 13 października 2017

Złota ślubna jesień w eko stylu

Cześć, zawitała do Nas piękna jesień, a ja dostałam zamówienie od koleżanki na ślubną kartkę. Nie mogło powstać nic innego, niż kartka na krafowej bazie, pełna brązów, beżów i złota. Zobaczcie sami jak się mieni od złotej farbki i mgiełki. Żeby jednak zachować nieco ślubnego klimatu i nadać nieco delikatności i lekkości  - dodałam białe kwiaty. Myślę, że trik się udał ;-)

Pudełko do kartki również zrobiłam z krafowego papieru - wyszło nieco eko, ale taki był własnie zamysł - prosto i eko. Jeśli podobają Wam się takie klimaty, to sklep Rapakivi ma fantastyczne kraftowe bazy - zarówno proste (kwadratowe, prostokątne), jak i pudełka (czekoladowniki, boxy itp.). Do tego papiery w napisy oraz delikatne tekturki - listki... i efekt eko murowany.





W pracy użyłam:

Karton kraft 30 x 30 cm

3 komentarze:

  1. Wygląda to fantastycznie, to kolory i jeszcze dodatkowym plusem jest eko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuje się to ślicznie. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Super

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi sie ten blog. Lubię blogi o tej tematyce. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)