poniedziałek, 4 grudnia 2017

Bożonarodzeniowe pejzaże ...

Witajcie. 
Ostatnimi czasy królują u mnie beże i brązy. Wpadłam w jakaś taką nostalgiczną nutę a wszystko zaczęło się pozornie od prezentu, który sobie sprawiłam. Teraz tuszuję niemalże wszystko :P  


Moja dzietniejsza propozycja to dwie kartki bożonarodzeniowe z jeleniami. Dwie takie same a niby rożne. Bo jeden obrazek plus odmienne dodatki dał taki właśnie efekt o czym sami się przekonacie. 



Głównym motywem tych kartek jest zimowy krajobraz wycięty z papieru Jolly&bright.  Papierowe jelonki \(wykrojnik) naklejone w rożnych miejscach tej samej kompozycji stworzyły dwa odmienne pejzaże. Na jednym ma się wrażenie, że jelonek spogląda w dal w kierunku kościoła, na drugim, że stoi na skraju lasu. Lubię takie złudzenia kompozycji. Całość bardzo prosta. Statyczna kompozycja, kontrastowe mocno pod tuszowane papiery, tekturowe gwiazdki i chlapania ... do tego napis.


Niedługo święta wyczekujecie? 
Ki :)


W pracy wykorzystałam:

     

1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :-)