poniedziałek, 9 kwietnia 2018

Kartka bardzo... mroczna

Witajcie!
Coś mi się w tę wiosnę poprzestawiało w głowie i zrobiłam kartkę z kwiatami. Żeby nie było za słodko po raz pierwszy sięgnęłam po nasze czarne bazy do kartek i muszę powiedzieć, że jestem nimi oczarowana. Każdy jasny kolor wyśmienicie kontrastuje z bazą i fajnie podkreśla czerń. Wiem, że będę sięgać po czarne bazy tak często, jak po białe.



Kwiaty to stemple odbite na bladoróżowych papierach z kolekcji A Hint of Pepper, z tej samej kolekcji pochodzi alfabet. Wprawne oko zauważy, że niektórych literek mi już brakuje, ale radzę sobie przerabiając inne (np. do literki V dodałam poprzeczną kreskę - i tak zyskałam A). Jest tu też kilka tekturek, które pozostawiłam w stanie surowym - na czarnym tle wyglądają one niemal jak bladoróżowe.

Spróbujcie tych czarnych baz - zachęcam Was gorąco!
Pinezka

W pracy wykorzystałam:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1102&controller=product&id_lang=7

1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :-)