wtorek, 17 kwietnia 2018

Kurs DIY - ozdoba na ścianę

Cześć,
dziś mam dla was coś w stylu obrazkowego kursu, dzięki któremu mam nadzieję stworzycie swoje własne dekoracje ścienne - i to spersonalizowane ;-)

Moja dekoracja wygląda tak:



1. Zacznijmy od przygotowania materiałów, oto co będzie potrzebne:

  • papier Rapakivi w wybranym kolorze pocięty na kwadraty 
  • (lub kwadraty wycięte wykrojnikiem), ilość elementów zależna jest od długości Waszych imion/słów, które zamierzacie umieścić w ramce, mamy mieć tyle kwadratów, ile liter,
  • paski tektury: 9 szt o wymiarach 2,5 cm x 14,2 cm i 4 szt 2,5 cm x 7cm
  • papier na boki ramki, w tym przypadku 2 paski 2,5 cm x 14,2 oraz 2 paski 2,5 cm x 7 cm
  • tekturowy alfabet
  • kosteczki dystansowe
  • klej i nożyczki


2. Paski tektury łączymy za pomocą kleju, tworząc trójwymiarową ramkę



3. Czas pomalować literki i podkleić kwadraty


4. Po przyklejeniu literek do kwadratów, mocujemy kwadraty do naszej ramki - technika dowolna - raczej mnie nie naśladujcie - wierzę, że uda Wam się zrobić to lepiej ;-)


5. Tak, czy inaczej zamierzony efekt udało się osiągnąć, jeszcze tylko dla większego kontrastu pomalowałam flamastrem ranty oraz okleiłam ramkę z zewnątrz , tym samym papierem, z którego wycięłam kwadraty.





Oczywiście możecie zrobić swoje ramki z tylu modułów, z ilu tylko chcecie. Możecie dodać tło oraz małe dekoracje w pustych polach (np. kwiatuszki). Wasze ramki mogą być bardzo dekoracyjne, albo możecie postawić na minimalizm. Oczywiście wielkość modułów też może być różna, tak samo jak głębokość ramki oraz grubość użytej tektury. Możecie okleić lub pomalować też środek, dodać sznurek i na nim zawiesić dekorację... co kto lubi ;-)


Mam nadzieję, że choć trochę Was zainspirowałam. 
Zapraszam serdecznie do eksperymentów, 
ja już chyba mam pomysł na kolejną ramkę. 
Pozdrawiam Aszczka


W pracy wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)