poniedziałek, 23 lipca 2018

Do what makes your soul happy

Witajcie!
Wakacyjny czas płynie szybko, pewnie wypoczywacie, leniuchujecie lub nadrabiacie zaległości, a ja spieszę do was z moją kolejną inspiracją, a dzisiaj przedstawiam wam kanwę. Praca powstała z użyciem papieru z kolekcji 'A hint of Pepper', która jest moją ulubioną.

 

Zaczęłam od nałożenia czarnego gesso i przyklejenia papieru na połowę kanwy, potem nadałam kolorów przy pomocy farb metalicznych Finnabair.



 

Pracę chciałam utrzymać w kolorach ze zdjęcia, więc wybrałam lekko różowawe tony i odcień grafitu. Kompozycja składa się z koronek, metalowych elementów oraz kwiatów. Mimo ciemnego tła, praca wyszła dość delikatna.

 
Pozdrawiam was serdecznie !

W pracy wykorzystałam:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)