wtorek, 7 sierpnia 2018

Breath - Mixed Media LO

Witajcie!
Na dworze milion stopni, w moim pokoiku chyba z miliard. Dosłownie przyklejam się do biurka, papieru i wszystkiego co mam na biurku. Jednak mimo fali upałów, udało mi się coś zmajstrować. Być morze mój wodny layout przywieje do was odrobinę morskiej bryzy, a może właśnie taplacie się w chłodnej wodzie?


Tym razem sięgnęłam po kolekcję 'Hectic Eclectic' a dokładniej po cudownie niebieski arkusz nr 03. Idealnie pasuje do mojego wodnego LO, przytłumiony, lekko brudny niczym morksa woda kolor papieru wpasował się fantastycznie w klimat jaki chciałam stworzyć.



Wokół zdjęcia ułożyłam kompozycję z muszelek, sizalu, gazy, metalowych elementów oraz kulek i mikrokulek. Koloru nadała metaliczna farbka Finnabair w kolorze Emerald Green, która w kontakcie z wodą staje się niebiesko-zielona. Troszkę stemplowania, buteleczka wysypana żwirkiem i LO gotowe.



Pozdrawiam i życzę wam chłodnego wiaterku!

W pracy wykorzystałam:

2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :-)