środa, 22 sierpnia 2018

Leśny LO w brązach i zieleniach

Witajcie ! 
Ostatnio inspirowałam was morskim LO, a dzisiaj przychodzę do was z leśnym. Do jego zrobienia wykorzystałam jak ostatnio papier z kolekcji Hectic Eclectic nr 04 w pięknym odcieniu brązu który idealnie nadał się do leśnego klimatu.

Papier został zagruntowany transparentnym gesso, a przez maskę nałożyłam białą pastę strukturalną.
Wokół zdjęcia zbudowałam kompozycje z mchu, metalowych ozdób oraz kwiatów. Dodałam również plasterki drewna i buteleczkę wypełnioną złotymi mikrokulkami. Koloru dodały metaliczne farby Finnabair w kolorach Fresh Orange oraz Golden Moss. Całość została pochlapana białym gesso Pentartu.





Zapraszam was również na dział mediowy, 
ponieważ pojawiły się tam nowe produkty!
Pozdrawiam!


W pracy wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)