piątek, 17 sierpnia 2018

Na morskie wspomnienia

Cześć i czołem ;)
Dziś tak na rozpoczęcie weekendu "przychodzę" do Was z morskimi klimatami :) To jedne z moich ulubionych motywów bo kocham morze!  Myślę, że takie przeplatanie morskich i np. bożonarodzeniowych projektów na złe mi nie wyjdzie a wręcz przeciwnie ;) Na sklepowych półkach znajdziecie świetne pudełka na kartki, które ja postanowiłam wykorzystać jako pudełko na zdjęcia. Baza oczywiście kraft bo takie ostatnio uwielbiam. Zapraszam na sporą dawkę zdjęć, abyście mogli zobaczyć co dokładnie wykorzystałam a jest to zbieranina różnych różnistych dodatków :) oraz dużej ilości gazy, farbowanej przeze mnie, którą ostatnio bardzo często przemycam do prac.














Pozdrawiam serdecznie :)
Scrapelka


W pracy wykorzystałam:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=2053&controller=product&id_lang=7

1 komentarz:

  1. Wspaniałe pudełko w morskim klimacie, rewelacyjne zastosowanie farbowanej gazy (bardzo pomysłowe i robi efekt "wow"). Po prostu przepiękne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)