piątek, 14 grudnia 2018

Leśne tagi

Cześć!
Nie mogło być inaczej, ode mnie znów inspiracja stworzona powiedzmy na bazie "mchu". Pasta z tym efektem jest tak wspaniała, że najchętniej wymalowałabym nią cały pokój ;) Mało spotykana forma u mnie czyli tagi to produkt, który również znajdziecie na sklepowych półkach i to w różnych ciekawych kształtach. Oprócz pasty z efektem mchu użyłam również brązowej farby. Farba ta /choć mało widoczna w tej pracy/ dała ciekawy efekt  /w połączeniu z "mchem"/ przypominający rdzę. Użyłam niewielu dodatków, bardzo chciałam zachować naturalność tych tagów zwłaszcza, że jak wiecie uwielbiam naturalne i leśne klimaty :) i tak! trzymam brzozę w domu :D






Pozdrawiam serdecznie :)
Scrapelka


W pracy wykorzystałam:

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)