wtorek, 8 stycznia 2019

Przyszła zima a śnieg jest

Witajcie w Nowym Roku.
Bardzo lubię zimę, zwłaszcza taką ze śniegiem i lasem, zawsze próbuję zrobić takiej zimie jak najwięcej zdjęć. A jak już mam jakieś zdjęcie - przeważnie ląduje w moim traveler journalu, bo pokochałam te małe layouty.
Dziś chciałam Wam pokazać, jak można wykorzystać papiery świąteczne w poświątecznych pracach. Podstawą mojej kompozycji jest jeden z papierów z kolekcji A Time 4 joy, który jest jedną połową wpisu. Ten papier jest dość pstrokaty, dlatego postanowiłam tę stronę zrobić tytułową i ozdobić ją tylko kawałkiem kalki technicznej, dzięki czemu tekturka z napisem Tu&Teraz jest bardziej widoczna. Druga strona kompozycji to biała tektura, na której znalazło się zimowe zdjęcie wraz z całą masą ścinek z naszych różnych kolekcji (m. in. Hectic Eclectic, czy A Hint of Pepper) oraz  zielone półperełki i tekturowe gwiazdki.






Co myślicie o takim wykorzystaniu świątecznych papierów?
Pozdrawiam,
Pinezka


W pracy wykorzystałam:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=14&controller=product&id_lang=7http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1204&controller=product&id_lang=7

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)