niedziela, 31 marca 2019

Uniwerslany tag - Dla Ciebie

Inspiracja przypominająca o trwającym wyzwaniu:)


Witajcie:)
Na dzisiejsze spotkanie przygotowałam bardzo uniwersalny projekt w postaci taga. Do wykonania projektu, który przy okazji doskonale wpisuje się w skośną linię naszego wyzwaniowego bingo : papier w tekst - tekturka Rapakivi - papierowe kwiaty - wykorzystałam oczywiście kiviowe produkty. Papiery, tekturkę- bazę dużego taga oraz tekturkę z listkami, którą zembossowałam złotym pudrem, a także pręciki. Nie mogło zabraknąć też dratwy i kosteczek dystansowych:)







Mam nadzieję, że moja propozycja Wam się spodoba:)
Ponownie zapraszam Was do udziału w naszym wyzwaniu bingo:)

Pozdrawiam ciepło:)
Hulka z papieru



W pracy wykorzystałam:


4 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :-)