poniedziałek, 1 kwietnia 2019

Jajko zawieszka

Witajcie Kochani.
Dziś żegnam się z Wami i Rapakivi swoją ostatnią inspiracją. Serdecznie dziękuję za tę wspaniałą przygodę, za szansę aby pokazać swoje prace oraz możliwość współpracy ze wspaniałymi, utalentowanymi osobami. To był cudowny czas, który na pewno będę wspominać z radością i nostalgią. Ivi , Kiga ....dla Was szczególne dziękuję :* <3

Moja dzisiejsza inspiracja nawiązuje już do świąt Wielkiej nocy, które już za pasem. Przygotowałam kartkę, zawieszkę w kształcie pisanki. Jajko wykonałam w całości z wiosennej kolekcji papierów Lacy Sunset :)


Kwiaty wykonałam z białego foamiranu na ciepło. które potuszowałam.


Pozdrawiam serdecznie i życzę mnóstwa wspaniałych inspiracji ze sklepem Rapakivi :)
Kasia

W pracy wykorzystałam:

2 komentarze:

  1. Kasiu pięknie dziękuję za cudne inspiracje,które z wielką przyjemnością podglądałam i cieszyłam oczy me:)
    W każdej Twojej pracy widać wielki talent i radość, a kwiaty ...zawsze cudne !
    Dziękuję za takie miłe wrażenia estetyczne :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję Aniu :) :*
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)