piątek, 12 kwietnia 2019

Wielkanocna kartka z zającem

Witajcie :)
Wiosenny nastrój i świąteczny klimat:) Czego innego można spodziewać się na blogach tuż przed Świętami Wielkanocnymi? Ja, swoją dzisiejszą inspiracją,  również wpisuję się w te tematy, ponieważ specjalnie dla Was na dzisiaj przygotowałam świąteczną kartkę z zającem. Wszystko oczywiście z kiviowych produktów - lecz do wykonania tej wielkanocnej kartki, paradoksalnie użyłam bożonarodzeniowej kolekcji Jolly&bright :) Chcę w ten sposób pokazać Wam, jak uniwersalne są te papiery:)




Chciałam także złożyć Wam świąteczne życzenia:

Moi drodzy! Na radosne Święta Zmartwychwstania 
Pana Naszego Jezusa Chrystusa życzę Wam, 
by Jego blask zwyciężający śmierć rozjaśniał wszelkie cienie 
Waszego życia i prowadził ku wiecznej radości. Alleluja!!!


Dziękuję za dzisiejsze odwiedziny, pozdrawiam Was ciepło:)
Hulka z papieru


W pracy wykorzystałam:

Karton kraft 30 x 30 cm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)