sobota, 4 maja 2019

LO/scrap - kolekcja "Little Sweetheart"

Hej, hej :)
Jak spędziliście Międzynarodowy Dzień Scrpabookingu? Ja w przerwie między Śląskim Zlotem, gilem a spotkaniami z rodziną i znajomymi postanowiłam zrobić LO. Ale to w sumie nic trudnego - bardziej chodziło tu o wyzwanie, które sama sobie "rzuciłam" ... miało być minimalistycznie i czysto.


Do zdjęcia z Kaju idealnie pasowała mi tu kolekcja "Little Sweetheart". Do tego tekturka w kształcie serca, jakaś totalnie przypadkowa naklejka z tekstem i tag wycięty z metki od spodni. Nawet napis to tytuł kolekcji <3 No i chlapania ... obowiązkowo, choć w minimalistycznym wydaniu ;)




Za drugim razem było bardziej "mini" bo i bez chlapań. Zliftowałąm pracę Kasi ...
co chyba nie do końca się liczy :P Ale wiecie co, wcale nie było mi jakoś łatwiej ;)


A Wy lubicie stawiać sobie poprzeczki?
Pozdrawiam kigabet vel Ki


Wykorzystane materiały:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1285&controller=product&id_lang=7http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=42&controller=product&id_lang=7

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)