środa, 8 maja 2019

Tak, tag dobry na wszystko...

Witajcie:)
Tak, ostatnio zatęskniłam delikatnie za mediami, dlatego postanowiłam się troszkę nimi pobawić w ramach dzisiejszej inspiracji dla Was. Ostatnio wykonywałam wyłącznie scrapowe projekty, więc sięgnęłam po media dla czystej przyjemności. Wykonałam średniego taga, zupełnie bez okazji, dla czystej przyjemności, tak więc śmiało mogę potwierdzić: "TAK, TAG DOBRY NA WSZYSTKO..."
Użyłam oczywiście kiviowych produktów:)





Czasem warto sprawić sobie odrobinę przyjemności
i zrobić coś zupełnie bez przeznaczenia.
Może skusicie się i pomediujecie troszkę?
Tymczasem pozdrawiam Was ciepło:)
Hulka z papieru



W pracy wykorzystałam:


2 komentarze:

  1. Ale super!!!
    Uwielbiam czyjeś mediowe prace, sama nie lubię się brudzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam podobne podejście, dopóty, dopóki przez przypadek na jakiś warsztatach nie zamknęłam się z mediowaniem. Od tego momentu przekonałam się , że zabawa mediami daje mnóstwo frajdy i czasem dla relaksu coś tam sobie pochlapię:) Gorąco zachęcam i Ciebie:)

      Usuń

Dziękujemy za komentarz :-)