piątek, 19 lipca 2019

Kartka uniwersalna

Kartka na pożegnanie...

"przypominajka" do wyzwania BINGO#82


Witajcie:)
Dziś już po raz ostatni inspiruję Was na blogu Rapakivi:) Na to spotkanie przygotowałam uniwersalną kartkę DLA CIEBIE, która realizuje jednocześnie linię BINGO: baza A6 - papier w tekst - motyle i stanowi przypomnienie o wyzwaniu, trwającym od kilku dni na blogu :)




Bardzo dziękuję Ivy, że dała mi szansę sprawdzenia się. Dzięki temu poznałam świetny i zgrany zespól Rapakivi - za tę współpracę pragnę serdecznie podziękować wszystkim członkiniom zespołu, zwłaszcza Ki, która wszystko osobiście nadzorowała i zawsze służyła dobrą radą. Mam nadzieję, że pozostawiam po sobie same dobre wspomnienia:)

Dziękuję także Wam kochani fani bloga Rapakivi za to, że zechcieliście mnie tu odwiedzać i często pozostawialiście miłe i motywujące komentarze. Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam do kontynuowania odwiedzin na moim prywatnym blogu https://papierowahulka.blogspot.com/



Ze sklepu Rapakivi wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)