piątek, 6 września 2019

Ach te fiolety

Cześć,  na dziś przygotowałam skromną, uniwersalną karteczkę. Użyłam jednego z moich ulubionych papierów Rapakivi z kolekcji Lacy sunset, beżowego, delikatnie postarzonego z fioletowym deseniem pisma. Uwielbiam ten lekki retro klimat, arkusz ten świetnie nadaje się do romantycznych, kobiecych prac, jest też idealny do wszelkich ślubnych projektów. Bardzo dobrze zgrywa się z wieloma kolorami, a najlepiej z różowym, beżowym i oczywiście wszelkimi odcieniami fioletu. Tym razem postawiłam na jeden dominujący kolor, więc chcąc ożywić nieco moją pracę dodałam brokatowe tło i różowo-fioletową ramkę. Do tego kilka motylków, kwiatków oraz perełek i kartka gotowa.



Pozdrawiam
Aszczka


W pracy wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)