czwartek, 17 maja 2012

Optymistyczne candy :-)

Kilka dni temu zaprezentowałyśmy Wam zajawkę naszej najnowszej kolekcji. A od dzisiaj możecie wreszcie znaleźć Be optimistic na naszych sklepowych półkach!

Z tej okazji mamy dla Was niespodziankę - 2 komplety papierów, które można wygrać w naszym optymistycznym candy :-)


Co należy zrobić? Tradycyjnie podzielić się cukierkowym bannerkiem u siebie na blogu i zostawić komentarz pod tym postem. Na Wasze zgłoszenia czekamy do północy 24 maja. Następnego dnia rozlosujemy szczęśliwego zwycięzcę :-)

A jak dokładnie wygląda nasza kolekcja?

Są w niej zarówno pastelowe kolory - błękit i mięta, oraz zdecydowanie bardziej energetyczne żółcienie i pomarańcze, a także eleganckie granaty i klasyczna czerń oraz biel. Są zwiewne koronki i fantastyczne zawijasy, klasyczne groszki, kultowy psi ząb, romantyczne serduszka, fantastyczne "gazetowe" wzory, kolorowe motyle i tagi.

Be Optimistic #1




Be Optimistic #2




Be Optimistic #3




Be Optimistic #4





Be Optimistic #5




Be Optimistic #6




A na dodatek dwa paski z elementami do wycięcia:


Mamy też dla Was jeszcze jedną małą niespodziankę - w związku z pojawieniem się nowej kolekcji wszystkie "stare" kolekcje dostępne są od dzisiaj w nowej, bardziej atrakcyjnej cenie :-)

Mam nadzieję, że spodoba się Wam nasza nowa kolekcja. Zapraszam Was gorąco do zabawy i do zakupów :-)

Pozdrawiam,

Ivy

P.S. A żeby zwiększyć szanse na wygranie papierów, zajrzyjcie też na Diabelski Młyn, gdzie od wczoraj Be optimistic do wygrania w aktualnym Diabelskim Wyzwaniu :-)

142 komentarze:

  1. Piękny zestaw ;) Ja się z chęcią zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne cukieraski :) zapisuję się :) banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, żebym się łudziła, że w końcu uda mi się coś wygrać, ale kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa. :D
    Gratuluję kolejnej fajnej kolekcji. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzę o tym zestawie! - http://anek73.blox.pl/2012/05/Candy-candy-3.html

    OdpowiedzUsuń
  5. zestaw jest przepiękny, wiosenny i jeszcze na dodatek moje ukochane motylki:)z miłą chęcią zapisuję się na słodkości:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna kolekcja! Optymistycznie wierzę, że wygram ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne! Zgłaszam się i ja.

    OdpowiedzUsuń
  8. bosko! zgłaszam sie info na Z miłosci do tworzenia

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna kolekcja! Zapisuję się z nadzieją :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie optymistyczny zestaw
    Ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczna kolekcja
    tak optymistyczna i pełna koloru że chcę ją...chcę ją bardzo pragnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. link do posta z banerkiem - bom zapomniała;)
      http://teodorowyzakatek.blogspot.com/2012/05/powrotu-do-zdrowia.html

      Usuń
  12. Mmmmm... pyszności.. :) Świetne kolory! Ustawiam się grzecznie w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  13. Papiery wyglądają świetnie! Chcę je mieć, więc info już na blogu: http://nawiedzonaulala.blogspot.com/2012/05/optymistyczne.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja takze się zapisuje,papiery piekne

    OdpowiedzUsuń
  15. Staję i ja :) info w pasku po prawej

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tez bam bardzo chciala taki komplecik dostac. :o)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczna kolekcja - kolory przepiękne - ustawiam się w kolejce oczywiście też.

    OdpowiedzUsuń
  18. Również ustawiam się w kolejce.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Musze mieć!:) nawet jeśli nie wygram to i tak zdobędę poprzez kupno;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyłączę się do grona pragnących: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dopisuję się i ja! Chciałam napisać, który wzór podoba mi się najbardziej, ale nie mogłam się zdecydować. Super wyszły! Wszystkie!

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje mini-mini candy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna kolekcja, piękne kolory i papier gazetowy... super.
    Tutaj na blogu informacja o candy http://kreatywna-uliczka.blogspot.com/2012/05/optymistyczne-candy.html.

    OdpowiedzUsuń
  23. moze się uda - piękna kolekcja - zwłaszcza ciekawe są motylki w "gazetowym" tle :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super kolekcja! Staję w kolejce i niecierpliwie czekam na losowanie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapisuję się w kolejce.Pozdrawiam mari http://mari-sweetcarrot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. zgłaszam się :) może się poszczęści! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne kolory - żywe, nasycone i nastrajają pozytywnie :) i jeszcze jestem ciekawa gazetowych wzorów...

    OdpowiedzUsuń
  28. Mocno wierzę, że papiery będą moje!!

    OdpowiedzUsuń
  29. oooooo.... przepiękne! Uwielbiam gazetowe wzory i motyle!
    Trzymam kciuki i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. 24go mam imieniny,więc liczę na szczęście w losowaniu :D

    info w zakładce 'candy'!

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny zestaw. Ustawiam się w kolejce. Może uda się tym razem...

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też ustawię się w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. do losowania jestem nastawiona bardzo optymistycznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczniutkie. Zgłaszam się:http://modelinka10024.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny zestaw więc dołączę też do tego ogonka ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nareszcie nie będę 150 ta w kolejce :) Ustawiam się z ochotą po takie pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  37. taki papierki pachnace latem chcę i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Oj, chętnie przygarnę tą przepiękną dawkę optymizmu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne papiery, najbardziej podoba mi się ten w paseczki i motylki:)
    z przyjemnością bym je "pociachała" ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja tez zgłaszam sie do zabawy. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  41. super papiery, bardzo fajne kolorki :-)
    ustawiam się w kolejce - info już u mnie na blogu w bocznym pasku :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja również ustawiam się w kolejce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja również staje w boju o papiery;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja po prostu MARZĘ o tych papierkach! Arkusz gazetowy uwiódł mnie i teraz wzdycham z miłości do niego! :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Po takie słodkości to ja bardzo chętnie stanę w kolejce :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. motylki, motylki...i jak kolorowo!!!:)....staję w kolejce:)
    pozdrowionka!:)

    OdpowiedzUsuń
  47. O ja tez bym chciała nowe papierki! Pozdrawiam! http://www.pasjesabiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie miałam jeszcze okazji pracować na Waszych papierkach więc chętnie wypróbuje je w mojej pracowni. W związku z tym staję w kolejeczce i cierpliwie czekam no i gratuluję tak pięknej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękna kolekcja! Chętnie na nią zapoluję :)

    OdpowiedzUsuń
  50. I jeszcze ja na dokładkę:) Może się uda:D

    OdpowiedzUsuń
  51. przecudna kolekcja ... i ja staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Chętnie przygarnęłabym jeden a tu można aż dwa zestawy ! Zapraszam do mnie na Candy - jeszcze jest szansa się ustawić w kolejkę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja też się ustawiam z malutką nadzieją :)))

    OdpowiedzUsuń
  54. Z przyjemnością w kolejce staję :)
    Pozdrawiam- Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  55. I ja dołączę do listy chętnych;-0
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Co za kolory , co za wzory - cudo !!! Ja też chętnie się nimi zaopiekuję ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tu notka na blogu - http://radosne-reko-czyny.blogspot.com/

      Usuń
  57. śliczna kolekcja...fajnie było by wygrać...

    OdpowiedzUsuń
  58. Ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja również dołączam do zabawy, benerek na blogu obecny: http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/
    erita1@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Banerek dodany na pasku bocznym. Ustawiam się w kolejce bo papiery śliczne ;) http://ulotnechwilecom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. fajne są szczególnie te bardziej monochromatyczne :)
    bannerek wisi u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Maj to miesiąc moich urodzin... może uda mi się wygrać prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się podnosząc rączkę :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Rzeczywiście - bardzo optymistyczna i radosna kolekcja. Z chęcią ustawiam się w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Banerek już wisi na blogu, więc ochoczo staję w kolejce po te cudne papierki. Naprawdę są mega optymistyczne :)))

    OdpowiedzUsuń
  66. Uwielbiam słodycze, te na blogach najbardziej!
    Kusząca jest wizja posiadania tak wspaniałych papierów, ale również dobrej zabawy na Twoim blogu.
    Tak więc ustawiam się w kolejce po takie wspaniałości...
    Miłego dnia - MontanA

    OdpowiedzUsuń
  67. Nie mogłam "przejść" obojętnie ;) Zapisuję się i ja... najbardziej urzeka mnie ten gazetowo-niebieski papier...

    OdpowiedzUsuń
  68. piękne papiery, kolory - marzenie i do tego te motyle...
    staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  69. piękne papiery, ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękna kolekcja:-)) Muszę ją mieć...;-))

    OdpowiedzUsuń
  71. Ale śliczności!! Również staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  73. ...i ja poproszę
    http://ankahanka.blogspot.com/2012/05/optymistyczne-candy-na-blogu-firmowym.html

    OdpowiedzUsuń
  74. Piękne są, te w kropki w szczególności :) Już mam w głowie plany co z tego będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Ślinka leci na takie soczyste papierki. Banerek już na blogu: http://cudownescrapy.blogspot.com/. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  76. staję w tej długiej kolejce i liczę na ooogromne szczęście, bo kolekcja przecudowna!

    OdpowiedzUsuń
  77. Oj jakie cudne te papierki, a kolejka taka długa :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Ustawiam się w kolejce, kolekcji życzę powodzenia, a info u mnie na blogu w pasku bocznym.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  79. Och cudne papierki! Kuszą bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  80. I ja sie ustawie, przyznaje, ze gazetowy papier z motylkami całkowicie mnie zauroczyl :)

    OdpowiedzUsuń
  81. papierki prezentuja sie cudowanie :)
    mysle ze beda sie rozejda sie jak swieze buleczki :)
    ide zaladowac banerek :*

    OdpowiedzUsuń
  82. Piękne, też ustawiam się w tej długiej kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  83. Cudne papiery! Dopisuję się koniecznie!:)
    Pozdrawiam
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Śliczne papiery. Staję w kolejce. Mam nadzieję, że banerek uda mi się wczytać, bo pierwszy wyszedł taki maleńki, a ja pierwiosnek w blogowaniu.Człowiek uczy się całe życie.

    OdpowiedzUsuń
  85. Piękna kolekcja, to i ja spróbuję szczęścia!!!

    OdpowiedzUsuń
  86. Ja również się zapisuję z chęcią przygarnięcia tych energetycznych papierków!

    OdpowiedzUsuń
  87. Ale wesołe kolorki :)
    Byłabym szczęśliwa gdyby trafiły do mnie, więc szybko staję w kolejce :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Z wielkim optymizmem zapisuję się i ja...

    OdpowiedzUsuń
  89. Przepiękne kolory, więc i ja stanę na samiutkim końcu kolejki :)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  90. Z chęcią dołączę do tej długiej kolejki. Nie liczę na wygrana, no ale jakby się udało byłoby wspaniale. Info u mnie w pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  91. ajjjj jakie cudne! super by bylo je zdobyc! :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Nie mogę tego odpuścić!!!Ustawiam się w kolejce i marzę. Tyle w nich energii!

    OdpowiedzUsuń
  93. Super kolekcja, dołączam do kolejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  94. Powiało optymizmem :) Bardzo energetyczna kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  95. I ja przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  96. Bardzo optymistyczna kolekcja :) Chętnie przyłączam się do zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Baaardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  98. Są nieziemskie! uwielbiam każdy wzór, co rzadko mi się zdarza!ustawiam się w tej długaśnej kolejce z nadzieją :)

    OdpowiedzUsuń
  99. super, zgłaszam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Ja też bardzo chętnie się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Świetne te nowe papiery! Kolorystyka taka energetyczna - powiedziałabym: letnia. No i są motylki.... Super! Staję w kolejce po te cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Piękne kolorki i te motylki świetne :D
    Też mam na nie chrapkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  103. Och, po cichu podziwiam oglądając, może teraz będę miała okazję pociąć??? Czekam na losowanie a utęsknieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Ooo jaka słodka niespodzianeczka z ogromną chęcią dołączę do oczekujących...

    OdpowiedzUsuń
  105. Ja też dołączam do oczekujących, tylko ja mam bloga na wp.pl i konto na bloggerze, bo nie wiem jak tu założyć bloga.

    OdpowiedzUsuń
  106. Świetna kolekcja! Chciałabym mieć szczęście w losowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  107. Zgłaszam się ustawiam w kolejce i .... mmmmmm MARZĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Papiery nie tylko optymistyczne ale i bardzo energetyczne :) Smerfnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Piękne papierki- zapisuję się na te cukieraski :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Ojej ale długa ta kolejka :)
    Baner umieszczam w tym miejscu i czekam na http://miu86.blogspot.com/p/konkursy-candy-rozdawajki.html wyniki :):):P

    OdpowiedzUsuń
  111. Jeju, ale dużo chętnych o-O, ale i tak się zapisuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Ja również pragnę pociąć te papierki!

    OdpowiedzUsuń
  113. Nie można nie być optymistą patrząc na te kolorki;)) dlatego z pełnym optymizmem ustawiam się w kolejce po nie :)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  114. Bardzo śliczne. A nuż mi się powiedzie?

    OdpowiedzUsuń
  115. Zgłaszam się! Obserwuję i linkuję: http://na-wymiane.blogspot.com/2012/05/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  116. Jakie wesołe i optymistyczne kolorki. Chętnie je przygarnę

    OdpowiedzUsuń
  117. przydałoby się dla odmiany trochę optymizmu w moich pracach :)

    OdpowiedzUsuń
  118. Ale śliczne papiery. Przycupnę na końcu kolejki a może się uda :))

    OdpowiedzUsuń
  119. wspaniałe papiery! ten gazetowy zwłaszcza! Przyłączam się do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  120. piękne papiery, i ja się przyłączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Cudna kolekcja, w sam raz na lato!

    OdpowiedzUsuń
  122. koniecznie muszę spróbować, bo papiery cudne... i te motylki!

    OdpowiedzUsuń
  123. Bardzo kolorowa seria- zapisuje się i ja.

    OdpowiedzUsuń
  124. Wspaniała kolekcja! Ustawiam się w kolejce:-)

    OdpowiedzUsuń
  125. Oszałamiająca kolekcja! Czy to nadmiar optymizmu liczyć, że trafi do mnie? :-)

    OdpowiedzUsuń
  126. no i super! wiosna!
    http://ruda-wykleja.blogspot.com/2012/05/cukierkowo.html

    OdpowiedzUsuń
  127. Piękna kolekcja! Ustawiam się w kolejce i pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  128. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  129. Witam, cudowna jest ta kolekcja. Próbuję szczęscia !!!!

    OdpowiedzUsuń
  130. Cudnie.. godziny uciekają, ale jeszcze się złapię na listę ;)

    OdpowiedzUsuń
  131. No prawie zapomniałabym się zapisać. Ale zdążyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  132. I ja staję w kolejce po papierki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)