wtorek, 3 lipca 2012

Dla ukochanej pani

W związku z końcem roku szkolnego zostałam poproszona o przygotowanie kartki z podziękowaniami dla pewnej sympatycznej pani przedszkolanki. Kartki wyjątkowej, ponieważ jej centralną część miało zajmować zdjęcie całej klasy. Pomyślałam więc, że fajnie by było, żeby kartka była jednocześnie ramką. Dzięki temu można ją ustawić w dowolnym miejscu :-)

Zadanie okazało się trudniejsze niż myślałam. Nie tylko dlatego, że była to pierwsza taka kartko - ramka w moim życiu, ale ze względu na zdjęcie. Okazało się, że jedyne zdjęcie w pełnym składzie to to z klasowych mikołajek ;-P

Ostatecznie dzięki neutralnemu Winter Elegance #2 i pomarańczowo - żółtym stronom Be optimistic jakoś dałam radę :-)



Do kwiatowej kompozycji dodałam też kilka listków wyciętych z gazetowego Be optimistic #3, które miejscami przetarłam zielonym tuszem distress i pokryłam glossy accents.


I na końcu dowód, że kartka rzeczywiście jest ramką :-)


Pozdrawiam,

Ivy


W pracy wykorzystałam:

- papier Be optimistic #2;
- papier Be optimistic #3;
- papier Be optimisic #4;
- papier Be optimistic #5;
- papier Be optimistic #6;

2 komentarze:

  1. Pięknie wykonane i bardzo eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I podziękowanie, i coś innego:)) I jeszcze Święta w środku lata :)) Bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)