środa, 5 grudnia 2012

Wyzwanie #12 - wytłaczamy :-)

Jak każdego piątego dnia miesiąca przyszedł czas na nasze wyzwanie. W listopadowej edycji znów zaskoczyłyście nas pięknymi pracami. Nasze wyróżnienie top3 w tym miesiącu i bannerek


otrzymują




Gratulujemy :-)


A główną nagrodę - bon 50 zł, możliwość podania wytycznych do kolejnego wyzwania i zaprezentowania się na naszym blogu random przyznał autorce pracy nr...


...13, tym razem chyba szczęśliwej ;-P


A jest nią  Marta :-)

Gratulujemy zwyciężczyni i prosimy o kontakt (iwona@scrapakivi.com)

Dziękujemy za udział w naszej listopadowej zabawie i zapraszamy do nowej grudniowej edycji.

Tym razem wytyczne podaje nam Sabka.


Witajcie!

Mam 38 lat i jestem mieszkanką urokliwego, mazurskiego miasteczka Mrągowa. Mój naturalny optymizm ułatwia mi życie i zjednuje ludzi, otwartość na nowe to moje drugie imię. Rękodziełem wszelakiej maści zajmuję się od dziecka, a jako zodiakalny Strzelec potrafię wcielać swoje pomysły w życie i działać pod presją czasu. Głównie skupiam się na wykonywaniu kartek okolicznościowych jednak nie rzadko tworzę też i inne „rękoczyny” np. świece, haft krzyżykowy, malowanie na szkle, filcowanie, szydełko, biżuteria. W sieci istnieję, jako Sabka i z pewnością natknęłyście się na moje prace porozrzucane po wirtualnych wyzwaniach, które uwielbiam. Są dla mnie tym, co pozwala mi na pokazanie często oryginalnych rozwiązań, odkrywaniem nowych technik i ciągłą nauką, od której nie stronię.

Dlatego mam nadzieję, że zainspiruje Was moje wyzwanie pod hasłem „Wytłoczone”.

Wykonajcie dowolną pracę gdzie znajdzie się jak najwięcej elementów wytłoczonych. Może to być gotowy papier, ale też i elementy wytłoczone przez Was. Bieżcie, zatem foldery, dłutka, wałki do ciasta (świetna alternatywa do tłoczenia z użyciem gotowych - sklepowych folderów dla osób nieposiadających maszynki) i inne narzędzia, które pozwolą Wam z gładkiego papieru stworzyć ten jedyny w swoim rodzaju, niepowtarzalny i ze wspaniałą fakturą.

Jeśli ktoś nie posiada gotowych folderów do embosingu (a posiada maszynkę) zapraszam na mały tutorial, gdzie pokazałam jak krok po kroku taki folder sobie stworzyć." Link do tutoriala: http://pasjesabiny.blogspot.com/2012/10/dziurkaczowy-folder-do-embosingu.html


Wykonałam dla Was:

•    bileciki do prezentów Bożonarodzeniowych
•    kartkę urodzinową






 
Pozdrawiam serdecznie,

Sabka z http://pasjesabiny.blogspot.com


Nasze DT również przygotowało dla Was kilka inspirujących prac :-)

Noomiy stworzyła świąteczne kartki z użyciem czerwonego, falistego papieru



 Wykorzystała materiały z naszego sklepiku:

- papier smooth cream;
- papier Winter Elegance #3.


Karmeleiro również stworzyła kartkę, ale w zupełnie innym klimacie ;-)



W swojej pracy wykorzystała:

- perełki3 mm;
-   karton riviera blue
- pasek z elementami do samodzielnego wycięcia Hot&cold #2
- papier Hot&cold#4
- białe różyczki


Katrina przygotowała świąteczną kartkę z wytłaczanym tłem


Do stworzenia kartki użyła:

- papier rough absolute white;
- papieru Winter Elegance #6;
- papieru Hot&cold #4;
- zielonej wstążeczki w śnieżynki.


Ivy również przygotowała kartkę z okazji świąt - z wytłaczanymi dzwoneczkami i gałązkami ostrokrzewu


W pracy skorzystała z następujących materiałów z naszego sklepiku:

- papier rough cream;
- papier Hot&cold #3;
- karton kolorowy fawn;
- białe perełki 4 mm;
- perłowozłota, rypsowa wstążeczka.


Zanim zabierzecie się do tworzenia własnych prac, przypominamy o kilku zasadach:

- do wyzwania można zgłosić tylko jedną pracę;

- praca zgłoszona do wyzwania powinna być nowa, niepublikowana nigdzie wcześniej;
- wyzwanie można łączyć z innymi;
- nie musicie używać produktów Rapakivi, ale będzie nam bardzo miło, jeśli pojawią się one w Waszej pracy :-)
 
Na Wasze wytłaczane prace czekamy do 27 grudnia :-)

4 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę...DZIĘKUJE:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miła niespodzianka! Dziękuję za docenienie mojej pracy i wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miła niespodzianka na koniec dłuuugiego dnia:)Dziękuję! Gratuluję pozostałym wyróżnionym :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za wspaniała wiadomość i niespodzianka.
    Bardzo dziekuję za zabawę, gratuluję wyróżnionym i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)