środa, 26 lutego 2014

Girls just wanna have fun!


Jak tylko dostałam najnowszą kolekcję Rapakivi, wiedziałam, że muszę w najbliższym czasie ją wykorzystać... dodatkowo w ręce wpadło mi stare zdjęcie (z okresu podstawówki) i tak powstał ten scrap:


Oprócz kolekcji Fairy Floss wykorzystałam papiery z kolekcji Just a Note i papierowe taśmy washi:


A na deser mam dla Was jeszcze dziewczęcą karteczkę, zrobioną z tych samych kolekcji papierów z dodatkiem dostępnych od niedawna w sklepie Rapakivi tagów:


Mam nadzieję, że przypadło Wam do gustu takie dziewczęce, delikatne połączenie kolorów.

Pozdrawiam,
Katrina

Użyte materiały:

papier Just a Note #4
papier Just a Note #5
papier Just a Note #6
papier Fairy Floss #3
papier Fairy Floss #5
półperełki 3 mm białe
drobne różyczki 15 mm łososiowe
tagi mini - zestaw
tagi średnie - wzór 5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)