poniedziałek, 10 lutego 2014

Inspiracje Walentynkowe - dzień 5 - Tutorial na "szybką" karteczkę ...



Już za cztery dni WALENTYNKI ... wielkie WOW, które dla jednych ma magiczną moc, dla drugich jest dniem takim jak każdy inny ... a w tych trzecich budzi zaś niesmak. Jakkolwiek jest najważniejsze by miłość okazywać sobie każdego dnia a nie tylko w ten "czerwony od serduszek" dzień roku ;)

A ja znów mam dla was mini kursik na "szybką" kartkę walentynkową w stylu "clean and simple"... tym razem w kolorach black-red-white :)




Potrzebne materiały:
-  ozdobny papier w do scrapbookingu (ja wykorzystałam ten z kolekcji:
- wstążki (w tym np wstążka w groszki 12 mm biała)
- folię OWV (lub dowolną maskę)
- tekturowe serduszka,  kryształki samporzylepne 4 mm KOLOROWE
- pastę strukturalną, czerwony lakier do paznokci, akwarelki



* rozcinamy bazę DL na dwie równe części, zaokrąglamy rogi bazy
* naklejamy pasek szerokości 3 cm na dole kartki + wstążeczkę
* nakładamy na folie OWV (lub maskę) pastę strukturalną ...
* dodajemy kilka finezyjnych chlapnięć, malujemy tekturowe serduszka 
* doklejamy kokardkę, serduszka, kryształki ... i GOTOWE !!!


W podobny sposób wykonałam poniższą wersję karteczki ...


 kigabet vel Ki

5 komentarzy:

Dziękujemy za komentarz :-)