niedziela, 2 lutego 2014

marynarskie LOVE - tutorial


Czas mi się ostatnio bardzoooooooooooo skurczył, a skurczy się pewnie jeszcze bardziej, więc póki co przygotowałam dla was mini kursik na "szybką" kartkę walentynkową w styli "clean and simple". Mam nadzieje, że komuś się przyda ...



potrzebne materiały:
- pasta strukturalna, czerwony lakier do paznokci, akwarelki
- gotową białą bazę, ozdobny papier w kropki do scrapbookingu
(ja wykorzystałam ten z kolekcji "Be opitimistic" #1)
- folię OWV (lub dowolną maskę)
- włóczkę, lub sznurek w kolorze czerwonym
- plastikowe serduszko


* zaokraglamy rogi bazy, pasek szerokości 3 cm naklejamy na dole kartki, 
   powyżej drugi kilkumilimetrowy, na którym docelowo umieścimy włóczkę ...
* nakładamy na folie OWV (lub maskę) pastę strukturalną ...
* naklejamy włóczkę i serduszko ... ja swoje dodatkowo pomalowałam lakierem ...
* na koniec dodałam kilka finezyjnych chlapnięć i GOTOWE !!!




 kigabet vel Ki

2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :-)