środa, 5 lutego 2014

Wyzwanie z Gościem #26

Jak zawsze 5-tego dnia miesiąca zapraszamy na nasze wyzwanie z Gościem. Tym razem gościmy u siebie Anę, która jest zwyciężczynią naszej grudniowej zabawy :-)



Na imię mam Ania. W blogosferze istnieję od dwóch lat jako Ana. Prowadzę blog http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ Moja pracownia to miejsce, gdzie odkrywam różne materiały, techniki, style. Radość sprawia mi zarówno szukanie inspiracji, które pozwala mi się uczyć rzeczy nowych, jak i dzielenie się tym, co już poznałam. Stąd najczęściej fotografuję całe twórcze działanie, jeśli tylko czas mnie nie goni, i uwieczniam wszystko w postaci publikowanych tutoriali lub chociażby sprawdzonych porad. Z materiałów wszelakich zawsze najchętniej wracam do papieru i z nim łączę pozostałe. Kiedyś tworzyłam głównie rzeczy praktyczne, recyklingowe, którymi mogłam obdarowywać wszystkich wokół. Dziś potrafię po prostu bawić się samym komponowaniem, a tworzenie to moja przestrzeń wolności, dzięki której mogę uchwycić to, co wydaje się nieuchwytne, wyrazić siebie, dotknąć głębi otoczenia.


Dziękuję za gościnę w magicznym dla mnie miejscu, gdzie zdobywam wciąż bezcenne scrapowe doświadczenie podpatrując uzdolnione DT =)


Temat wyzwania, które przygotowała Ana to "Home sweet home" :-)

Tworząc pracę zainspirujcie się koniecznie tym zdjęciem:

źródło zdjęcia ---> klik, klik

Dodatkowe wytyczne:

Niech praca wyraża coś bliskiego sercu, coś sentymentalnego, niech będzie pełna ciepła. 
W pracy należy wykorzystać sznurek.


Ana przygotowała także dla Was piękną pracę - sentymentalny scrap :-)


Na zdjęciu jest góra, obok której mieszkam. Wkradły się piórka z tych poduszek ze zdjęcia inspiracyjnego, a nawet serduszko z autentycznej kory brzozowej ;)

Wykorzystałam ze sklepiku Rapakivi:

- papier Hot&Cold #4
- papier Just a Note #3
- sznurek lniany bielony
- serwetkę papierową 10 cm
- papierową szarotkę z brokatem
- duże, papierowe róże w kolorze białym
- drobniutkie białe róże

Również Dziewczyny z naszego DT przygotowały dla Was swoje interpretacje wytycznych Any :-)


Klaudia stworzyła kartkę z tym, co jak wszyscy wiemy, jest bardzo bliskie Jej sercu, czyli... ręcznie wykonanymi kwiatkami :-)


Wykorzystane materiały:



aszczka stworzyła ramkę ze zdjęciem swojego ukochanego synka:


Wykorzystane materiały:

- pasek z elementami do wycięcia Hot&Cold #2;
- pasek z elementami do wycięcia Just a Note #1;


Katrina, nawiązując do tytułu wyzwania, stworzyła scrap ze zdjęciem mieszkania Jej ukochanej babci:


Wykorzystane materiały:

- papier Just a Note #4;


Karmeleiro przygotowała "powitalny" blejtram z uroczą sówką. 


Wykorzystane materiały:

- papier Warm Memories #1;
- papier Warm Memories #2;
- papier Warm Memories #7;
- papier Warm Memories #8;


Zanim przystąpicie do zabawy z nami, przypominamy o kilku zasadach: 

1. Należy wykonać pracę zgodnie z wytycznymi wyzwania. Inspiracja zdjęciem musi być widoczna :-)
2. Forma pracy jest dowolna.
3. Na wyzwanie można zgłosić tylko jedną pracę.
4. Praca powinna być nowa, niepublikowana nigdy wcześniej.
5. Wyzwanie można łączyć z innymi.
6. Prosimy o linkowanie bezpośrednio do posta z pracą. 
7. Nie musicie wykorzystać produktów Rapakivi, ale jeśli znajdą się one w Waszej pracy, będzie nam naprawdę bardzo miło :-)

Dla zwycięzcy zabawy mamy nagrodę inspirowaną naszym wyzwaniowym zdjęciem oraz oczywiście gościnny udział w kwietniowym wyzwaniu :-)



W zestawie znajdziecie:

- podwójny, pełen zestaw papierów z kolekcji Hectic Eclectic;
- papier Just a Note #1 - 2 szt.;
- papier Just a Note #2 - 2 szt.;
- papier Just a Note #4 - 2 szt.;
- papier Be Optimistic #1 - 2 szt.;
- papier Hot&Cold #1 - 2 szt.;
- papier Hot&Cold #3 - 2 szt;

Na Wasze prace czekamy do środy 26-tego lutego. Zwycięzcę ogłosimy 4 marca. Zapraszamy do zabawy :-)

5 komentarzy:

  1. dom............. miły sercu memu oj tak..... śliczne inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe wyzwanie. Spróbuje się podjąć - zobaczymy czy się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne prace. Dziękuję dziewczyny. =* Czekam niecierpliwie wraz z Wami na zgłoszenia. Mam nadzieję na całe ich mnóstwo. =)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie na razie kiepsko z blogiem...ale temat mi sie podoba więc jutro zaczynam)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)