środa, 1 kwietnia 2015

Kolorowa Wielkanoc ... cz.1

Odkąd jest Kaju "oswajam" święta ... w tym roku postawiłam na KOLOR :) I takie chcę by były wesołe, pełne barw i miłych wspomnień. Powstało bardzo wiele prac. Dziś chcę wam pokazać te najbliższe mojemu sercu: patchworkowe karteczki i jajka - karczochy :)


Do wykonania karteczek użyłam resztek kolorowych papierów z różnych kolekcji Rapakivi. Dominują biel, żółć, pomarańcz, czerwień i zieleń. Na kraftowej bazie poukładałam je tak by tworzyły kolorową tęczę. Pochlapałam farbkami i pokryłam pastą strukturalną. Kompozycję z tekturek i kwiatów umieściłam na środku. Dodałam wstążeczki, koraliki, kwiatowe pręciki i lniany sznurek. Ten ostatni dodatek fajnie komponuje się z bazą i naturalnym kolorem tekturek. Ponieważ wybrałam ażurowe tekturki (jajko i zająca) nie zadecydowałam się tym razem na pokrycie ich crackle. Nie lubię robić kartek świątecznych ... ale te nie ukrywam bardzo mi się podobają ;) Będą stanowić dekorację mojego wielkanocnego stołu razem z ptasim gniazdkiem, które wam już pokazywałam i innymi dekoracjami ... równie kolorowymi :D





Jajka - karczochy "chodziły" za mną już od dłuższego czasu. I o ile na brak wstążeczek nie mogłam narzekać, w końcu w sklepiku Rapakivi znaleźć można ich całe mnóstwo (w groszki, w kratkę, w kwiaty, w paski, w serduszka, dziecięce, świąteczne, gładkie, atłasowe, rypsowe, brokatowe i inne), to problem pojawił się u mnie ze szpilami. Trzeba ich naprawdę sporo tak jak i cierpliwości :P I koniecznie zaopatrzcie się w naparstek na palec!





W sumie powstały dwa. Jedno poleciało do "szefowej". Mam nadzieje, że jej się spodoba :)


Na koniec jeszcze taka mała propozycja z tekturowym króliczkiem w roli głównej ;)


Happy Easter!
Ki


W pracy wykorzystałam:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1017&controller=product&id_lang=7 http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1004&controller=product&id_lang=7

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszystkie energetycznie kolorowe prace Ki :) Cudne kartki i super jaja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak bajkowo się zrobiło :D Cudne kartki, bardzo kolorowe i bogate w dodatki. A jajka karczochy są boskie :D Zawsze mi się one podobały, ale jakoś nie mogę się za nie zabrać, ale na widok Twoich na pewno spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne karteczki , kipiące pozytywną energią

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)