piątek, 10 lipca 2015

Fotorelacja z warsztatów we Wrocławiu

Powoli wychodzimy z pozltowego bałaganu i... zapalenia krtani o_0 Najwyższy czas opowiedzieć Wam, co działo się w ubiegły weekend we Wrocławiu, a działo się naprawdę mnóstwo. Przede wszystkim miałam okazję poprowadzić dwa warsztaty - "Kartki pełne kwiatów" i "Romantyczna budka dla ptaków", w czasie których pracowałyśmy z produktami Rapakivi. W obu brały udział ogromnie sympatyczne i niezwykle zdolne Panie w różnym wieku - od 7 wzwyż ;)

Poniżej znajdziecie efekty naszych zmagań z papierem, kwiatkami, tekturkami i... gorącą wrocławską atmosferą ;)


Na początek zabrałyśmy się za klejenie kartek :)



W ruch poszły kiviowe papiery...


... nożyczki...

... i oczywiście kosteczki 3D :)


Był czas na twórcze refleksje...


... kontemplowanie wzorów papierów...


... i klejenie, klejenie, klejenie...


A efekty były po prostu oszałamiające! Zobaczcie tylko sami, jakie miałam zdolne kursantki :)))




Na jednej kartce oczywiście się nie skończyło, szybko zabrałyśmy się za przygotowywanie kolejnej:


Obie prezentowały się o tak :)



I na koniec wspólne zdjęcie z gotowymi pracami :)



Po krótkiej przerwie na zakupy i mrożoną kawę/herbatę nadszedł czas na warsztaty budkowe:


Najmłodszym uczestniczkom warsztatów dzielnie pomagały mamy :)


Troszkę starsze Panie dzielnie zmagały się z oklejaniem budkowych ścianek. Widać, że mimo upału, humory dopisywały :)


Klejenie budki wymagało nieco koncentracji...


... i troszkę więcej kleju ;)


Ale okazało się banalnie proste, bo udało nam się znaleźć czas na kilka radosnych fotek ze znajomymi :)


Ja starałam się czujnie przyglądać postępom Pań, chociaż i bez mojej pomocy radziły sobie fenomenalnie :)


A od czasu do czasu wtrącałam swoje trzy grosze :P


Budka już prawie gotowa :)


A tutaj moje zdolne Panie z efektem swoich dwugodzinnych zmagań i ze mną ;)


W tym miejscu bardzo, ale to bardzo chciałam podziękować moim zdolnym kursantkom. Te warsztaty były dla mnie fenomenalnym przeżyciem, mimo bolącego gardła i upalnej aury ;) Dziękuję serdecznie za wspaniałą, sympatyczną atmosferę, dużo uśmiechu, cenne wskazówki, pytania i wspólną pracę, która przyniosła świetne efekty. Agnieszce dziękuję szczególnie za użyczenie swoich zdjęć (bo mnie nie udało się sfotografować wszystkiego) i za genialny kurs na torebeczkę. Mam nadzieję, że to nie moje ostatnie warsztaty. Jeśli się uda, zapraszam ponownie do Wrocławia już w listopadzie :)


Pozdrawiam cieplutko,

3 komentarze:

  1. Oooo, jestem na zdjęciach, a już myślałam, że na żadne ze zlotu się nie załapałam :)
    A na listopadowe warsztaty kartkowo-bożonarodzeniowe już od razu się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwonko ja tez bardzo dziekuje za ten tworczy czas. Bylo cudnie. Dzieki Tobie umiem juz zrobic taka mistrzowska budke. Zycze zdrowka i mnostwa malych torebeczek. Ciekawa jestem czy sama juz cos podzialalas. Pozdrawiam. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie, ale torebeczka już stoi na honorowym miejscu :) Jak znajdę trochę czasu to zabiorę się za produkcję ;)

      Usuń

Dziękujemy za komentarz :-)