poniedziałek, 6 lipca 2015

Wyzwanie z Gościem #43

Zapraszamy na kolejne wyzwanie z Gościem i nową, fantastycznie inspirującą tablicą :)

Tym razem zawitała do nas Dagmara, znana wszystkim jako Daget Art :)


Witam wszystkich tu zaglądających bardzo serdecznie. Jest mi niezmiernie miło, że mogłam zagościć na chwilkę w tak fantastyczne Rapakiviowe progi.  Mam na imię Dagmara - jednak bardziej rozpoznawalna jestem jako Daget-Art. Od kilku lat zajmowałam  się rękodziełem tylko hobbystycznie ale od niedawna jest to również mój sposób na życie. Nie mam określonego stylu, moje prace mocno się różnią od siebie, są zmienne tak jak i moja natura. Raz jestem słodka i romantyczna, by za kilka dni być jak  chmura gradowa. Dlatego można u mnie spotkać raz tiule i koronki, a raz całkowity minimalizm bez zbędnych dodatków. I właśnie tym razem postawiłam na tą moja pierwszą typowo kobiecą naturę.  



Prace Dagmary znajdziecie oczywiście na Jej blogu ---> daget-art.blogspot.com Gorąco zachęcamy do odwiedzin :)



Tablice do dzisiejszego wyzwania przygotowała Aszczka. Jest delikatna, pastelowa (pamiętajcie, że kolorami wcale nie musicie się sugerować, ale trzeba przyznać, że są cudne ;)), pełna romantycznych akcentów... zobaczcie sami :)



Daget Art stworzyła romantyczną kartkę z cudny, dużym kwiatem:




Aszczka stworzyła pastelową, delikatną kartkę z kwiatową kompozycją:




A Klaudia pełną warstw i kwiatów kartkę:



Zaispirowani? Mamy nadzieję, że tak i z niecierpliwością czekamy na Wasze prace.

Zanim jednak zabierzecie się za ich przygotowanie, pamiętajcie o kilku ważnych zasadach:

1. Należy wykonać pracę zgodnie z wytycznymi wyzwania. Koniecznie zwróćcie na to uwagę! Inspiracja tablicą musi być widoczna :-) Możecie zainspirować się np. kolorami (ale nie jest to konieczne), elementami, które na niej znajdziecie, tematem... Napiszcie w poście z wyzwaniową pracą, co zainspirowało Was do jej stworzenia.
2. Forma pracy jest dowolna. 
3. Na wyzwanie można zgłosić tylko jedną pracę. 
4. Praca powinna być nowa, niepublikowana nigdy wcześniej. 
5. Wyzwanie można łączyć z innymi. Nie przesadźcie jednak z liczbą wyzwań, na które zgłaszacie prace. Ważne: dopuszczamy zgłoszenie pracy na jeszcze dwa inne wyzwania.  
6. Prosimy o linkowanie bezpośrednio do posta z pracą. 
7. Nie musicie wykorzystać produktów Rapakivi, ale jeśli znajdą się one w Waszej pracy, będzie nam naprawdę bardzo miło :-)
8. Prosimy bardzo, żeby dodając swoją pracę na wyzwanie, podpisać ją (wpisać w polu "link title") swoim nickiem albo imieniem lub nazwiskiem (zależnie od tego pod jaką nazwą tworzycie swojego bloga). Bardzo prosimy nie wpisywać tam tytułu posta albo nazwy bloga, bo to czasami bardzo utrudnia nam identyfikację autora pracy.

Dla zwycięzcy mamy tradycyjną przydasiową nagrodę:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1270&controller=product&id_lang=7Chryzantemy bladoróżowe

Na Wasze prace czekamy do niedzieli 2 sierpnia do północy. 

Zapraszamy do zabawy :)



11 komentarzy:

  1. Prześliczna tablica i nawet mam już na nią pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety zgłaszając pracę pospieszyłam się z "klikaniem" i zamiast mojego nicka w podpisie karteczki jest nazwa mojego bloga (Moje karteczkowanie) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, ja zrobiłam to samo. Ale na szczęście imię też jest. (Mały świat Anny). Mam nadzieję, że nie będzie to dużym problemem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna tablica i cudne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak można zgłosić pracę w dowolnej formie to z chęcią dołącze swój zestaw bransoletek. Mają nutki pastelowych kolorów- lawendowy i błękitny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne prace!!! a zestawik do wygrania bardzo kusi...

    OdpowiedzUsuń
  7. I przez brak internetu nie udało mi się wstawić pracy :( Smutno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ją na pocieszenie dodam, że mamy już nowe wyzwanie i nową tablicę :) Więc może tym razem się uda :)

      Usuń
    2. Mam nadzieję :) Dziękuję.

      Usuń
    3. Mam nadzieję :) Dziękuję.

      Usuń

Dziękujemy za komentarz :-)