piątek, 14 kwietnia 2017

Super szybkie dekoracje wielkanocne "last minute"

Witajcie serdecznie.
Wielkanoc tuż tuż, więc jeśli jeszcze nie przygotowaliście dekoracji to zachęcam Was do spróbowania czegoś banalnie prostego. Po prostu, to co pozostało po świątecznych kartkach, czyli np jajeczka, kwiatki, kulki, listki czy inne skomponujcie w ładny bukiet.

Poniżej przedstawiam Wam moje propozycje - uwierzcie, że robi się je w dosłownie 5-10 minut. Najlepsze jest to, że możecie użyć dowolnych kwiatów - po prostu po świętach rozmontujecie bukiet i użyjecie swoich kwiatków do kolejnych kartek.

Tu kompozycja jest w małym koszyku (takim od szklanek ;-), który przewiązałam koronkową tasiemką. Użyłam żółtych jajeczek, białych kwiatków, róż i zielonych pręcików (środków do kwiatków) - wyszło dość pastelowo, jasno i delikatnie.


Kolejny bukiet - typowo wiosenny, w kolorach żółci, pomarańczy i zieleni, z moją ulubioną zieloną wstążką z drucikiem. Tu użyłam drewnianego pojemnika na długopisy, który oplotłam wykrojnikową wycinanką.


Ostatnia propozycja - nieco nietypowa, bo w różu - jednak wyszła bardzo wiosenna i delikatna, bo kto powiedział, że żółcie i zielenie muszą dominować ;-)




W naszym sklepiku znajdziecie mnóstwo kwiatów, jajeczek i innych przydasi, aby stworzyć takie bukieciki, a może macie w swoich zbiorach trochę kwiatków... chętnie pooglądałabym Wasze kompozycje. 

Na święta pogoda zapowiada się nie najlepsza, więc im więcej kwiatów w domu tym lepiej ;-)



Wesołego Alleluja!

Część kwiatów, których użyłam - o wiele więcej znajdziecie w sklepie ;-)

   http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1031&controller=product&id_lang=7   http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1221&controller=product&id_lang=7

1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :-)