poniedziałek, 24 lipca 2017

Inspiracje wakacyjne - LAS

Witajcie wakacyjnie ... Las - moje miejsce wspomnień, które uwieczniłam w książce-kartce opowiadając w niej swoją historię nie słowami a obrazem :) Do tego projektu wykorzystałam dostępne w ofercie Rapakivi bazy z harmonijkowymi brzegami. to właśnie dzięki nim udało mi się uzyskać świetny trójwymiarowy efekt kompozycji, wklejając jego poszczególne warstwy miedzy zgięcia ... ale po kolei ;)


 

Gotowa bazę okleiłam bożonarodzeniowym papierem z kolekcji "Jolly&bright" . Odwróciłam ją by stworzyć wrażenie jakby wychodziło się z lasu na polanę. Mało tu jak na mnie dodatków. Jest właściwie tylko tekst:

LAS WSPOMNIEŃ

i mój ulubiony chmurkowy tekst : "tu i teraz".



Środek zaskakuje ... i o to chodzi ;) Tę niezwykłą kompozycję stworzyłam za pomocą elementów wyciętych z ozdobnych kart z kolekcji "Jolly&bright" i pasków do samodzielnego wycinania (Jolly&bright -1, Jolly&bright - 2). Reszta to odrobina zielonej mgiełki, akwarelki, crakle, drobne materiałowe kwiatuszki, gronka, resztki bezowych koronek i oliwkowej gipiury oraz tekturki (jeleń, liście jarzębiny).



 


 I całość. Serce w chmurkowym dymku przypomina o tym jak bardzo las był jest i będzie mi bliski :)


A Wy robicie takie "książeczki" ??? Może ktoś z Was ma taki 
wspomnieniowy projekt. Pochwalcie się. Ki :)


Wykorzystane materiały:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1836&controller=product&id_lang=7http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1204&controller=product&id_lang=7

3 komentarze:

  1. Bardzo ładna grafika. Jestem pełna podziwu. W 100% mój gust.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. grafika to w całości motywy z papierków - ja tylko umiejętnie je połączyłam w całość - cieszę się, że moja prac trafia w twój gust :)

      Usuń
  2. Dziś kolejna praca z cyklu "Inspiracje wakacyjne - GÓRY". Zdjęcie jest z Pienin, z zeszłego roku, wtedy, kiedy bawiliśmy się nie dość, że w ...
    บอลพรุ่งนี้

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)