czwartek, 22 marca 2018

Autoportrety

Witajcie :)
Jakiś czas temu zaczęłam realizować cykl autoportretów wykonywanych różnymi technikami malarskimi i rysunkowymi, a że było mi mało ;) postanowiłam trochę poeksperymentować i wykorzystać do swoich rysunków papier do scrapbookingu Jak się okazało to był strzał w dziesiątkę. Dziś chciałabym pokazać Wam moje ostatnie projekty, w których wykorzystałam papiery z kolekcji Hectic Eclectic.



Pierwsza praca to klasyczny rysunek białą i czarną kredką, 
oraz kolorowymi długopisami. Prawda, że efekt jest zaskakujący?



Kolejne trzy to już "wycinanki". Jak wiecie bardzo je lubię. Przykładem mogą być choćby moje ostatnio pokazywane tu wielkanocne kartki ---> klik ... Te prace utrzymane są w kolorze czerni, bieli i szarości. (15/15 cm)





Pozdrawiam mając nadzieje,
że zachęciłam Was do twórczych eksperymentów
Ki :)

Wykorzystane materiały:

4 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :-)