środa, 14 marca 2018

Wielkanocny kurczak Ki ...

Witajcie ... no to mam i ja swojego kurczaka ;) 
Maleństwo wykonałam na białej bazie DL przeciętej na połowę.
 

Przy okazji powstała jeszcze seria mini karteczek, które idealnie sprawdzą się jako "zawieszki" do drobnych prezentów. Kto mnie zna ten wie, że święta co roku oswajam ;) i rożnie mi to wychodzi, jednak zawsze pamiętam o bliskich. Jak zwykle sięgnęłam po nietypową kolorystykę. Króluje czerwień, róż i fiolet. Są oczywiście koronki i akwarelowe chlapania.




A kurczaczki do zgarnięcia tu ---> klik ...

Pozdrawiam
Ki :)

Wykorzystane materiały:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1133&controller=product&id_lang=7Fairy Floss 6/9

1 komentarz:

  1. Wielkanocny kurczak wygląda super! Mini karteczki skradną serca dla wielu czytelników.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)