czwartek, 24 maja 2018

coś małego, coś słodkiego :)

Dobry wieczór ;) 
Dziś przychodzę późną porą z jeszcze "ciepłymi" zdjęciami najświeższej pracy.
Przygotowałam malutką kartkę na wspaniałych bazach kraftowych w rozmiarze 10,5x10,5cm Zauważyłam, że o wiele lepiej "idzie" mi tworzenie takich mniejszych formatów. Nie oznacza to jednak, że kartka w ostateczności będzie właśnie w takim rozmiarze. Ostatnio stworzyłam podobną rozmiarowo pracę, ale bez konkretnego przeznaczenia. Kiedy ktoś poprosił mnie o bardzo podobną kartkę poprostu odcięłam wolną stronę bazy i stworzyłam z tej małej kompozycji centralny punt na większym formacie :) także....warto kombinować ;) a poniżej coś co odzwierciedla tytuł posta ;) 



Jak widzicie na karteczce umieszczony jest również malutki shaker box, w który wrzuciłam kilka kwiatków wyciętych po prostu dziurkaczem. Shaker box stworzyłam za pomocą kosteczek dystansowych, które oczywiście znajdziecie w Rapakivi :) 




Pozdrawiam serdecznie :)

W pracy wykorzystałam:

2 komentarze:

  1. Świetny blog. Bardzo lubię blogi tego typu. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowa karteczka w pięknych kolorkach:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)