niedziela, 6 maja 2012

Wyzwanie #5

Witajcie!

Mamy nadzieję, że odpoczęliście w ten bardzo dłuuugi weekend i pełni scrapowej weny znajdziecie chwilkę, żeby wziąć udział w majowej edycji naszego firmowego wyzwania. 

A do wygrania jest oczywiście bon o wartości 50 zł na zakupy w naszym sklepiku

Od tego miesiąca wprowadzanym pewną nowość. Jak wiecie oprócz bonu, zwycięzca ma także możliwość podania wytycznych do kolejnej zabawy. Od tego wyzwania wygrywająca osoba będzie także naszym gościem i jej praca pojawi się obok prac naszego DT. Mamy nadzieję, że dzięki temu poznamy się nieco lepiej :-) 

Zwyciężczynią poprzedniego wyzwania została Marciula. Oto co nasza zwyciężczyni pisze o sobie:

Moja przygoda z robótkami ręcznymi zaczęła się jeszcze w szkole podstawowej (a było to daawno temu), jednak kartki wciągnęły mnie jakieś 3-4 lata temu. Przypadkiem trafiłam w internecie na haft matematyczny, który głównie wykorzystywany jest w kartkach okolicznościowych, który pochłoną mnie całkowicie. Moje prace nie zawsze są idealne, czasami w ogóle mi się nie podobają, ale zdarza się to coraz rzadziej :) W przyszłości w planach mam udział w warsztatach scrapbookingowych, bardzo fascynuje mnie ta technika. Chciałabym zaprosić do siebie tych, którzy jeszcze u mnie nie byli i podziękować wszystkim tym, którzy do mnie zaglądają, a w szczególności koleżankom z forum http://www.maranciaki.pl/forum/, które chętnie dzielą się swoimi pomysłami, doświadczeniami i przemyśleniami.

A oto wytyczne podane przez Marciulę:

Proponuję wyzwanie kolorystyczne z użyciem pastelowej zieli, pastelowego różu, złota i bieli (inne kolory również mogą być użyte, ale tylko jako skromne dodatki). Proporcje proponowanych kolorów mogą być dowolne. Ale żeby nie było za łatwo, powinna to być kartka związana ze ślubem, komunią lub chrztem. Mam nadzieję, że zbytnio nie skomplikowałam zabawy i że będziecie dobrze się bawić  :-)

Marciula przygotowała cudną kartkę z okazji ślubu:


A oto prace przygotowane przez nasze DT:

Maria/Karmeleiro stworzyła złotą kartkę z przepięknym motylem


Użyte materiały:

Monia i jej prześliczna kartka, która świetnie nada się zarówno na komunię jak i na chrzest


Użyte materiały:
- papier A Time4Joy #6,

Noomiy przygotowała piękną, romantyczna kartkę z okazji ślubu


 
Użyte materiały: 
- papier A Time4Joy #6,

Witch_M stworzyła delikatną i elegancką kartkę ślubną 


Użyte materiały: 
- białe pręciki perłowe 3 mm,

Asica.p przygotowała piękną kartkę z okazji chrztu świętego. 


Użyte materiały:

Mamy nadzieję, że spodobają się Wam wytyczne Marciuli i chętnie weźmiecie udział w naszym wyzwaniu :-)

Szczegółowe wskazówki dotyczące prac znajdziecie w zakładce "aktualne wyzwanie".

Na Wasze prace czekamy do 23 maja.





Zapraszamy do zabawy :-)

7 komentarzy:

  1. A papiery mają być z Rapakivi?

    OdpowiedzUsuń
  2. Visell, nie muszą być kiviowe papiery, ale jak się pojawią będzie nam bardzo miło :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam jedną z kartek i zapraszam przy okazji na candy http://decoupagezetki.blogspot.com/2012/05/uroczyscie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś myślałam, że jak do 23 maja to do końca dnia:), no cóż, moja karteczak wygląda tak:
    http://ankahanka.blogspot.com/2012/05/wyzwanie-5-rapakivi.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Napiszcie mi czy wyniki tego wyzwania to juz były? Moze przeoczyłam i teraz nie moge znaleźć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. There's definately a great deal to know about this topic.
    I like all the points you've made.

    Also visit my web-site Ray Ban 4216

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)